Saison 2

13 épisodes

(8 h 40 min)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Filtrer

Saison 1

Saison 2

Saison 3

Saison 4

Saison 5

Épisodes

Modifier ma progression
האורגן

S2 E1 האורגן

פרוספר מתלבט האם להיות הרב של הקהילה ושלום זוכה באורגן שמשגע את כולם

Première diffusion : 23 avril 2015

בלאגן בסוכה

S2 E2 בלאגן בסוכה

אחיו הגדול של מרסל רבי מאיר וילדיו הלא שגרתיים עוברים לגור בשכנות למש' אסייג ונלחמים עם פרוספר על מיקום הסוכה. בתוך כך פרוספר מתמודד עם תפקידו החדש כרב השכונה בשעה שליליאן מתמודדת עם בנה שלום שהתאהב בביתו של גמד.

Première diffusion : 30 avril 2015

בלי עין הרע

S2 E3 בלי עין הרע

ליליאן מזעיקה את אחיה מרדוש הידעוני- אשף הקבלה בכדי שיציל את המשפחה מפני העין הרעה שתקפה אותה. מרדוש בנוסף מסייע בפתרון צרותיהם של השכנים בעוד גידי מנסה לנצל המצב לטובתו ולהעשיר את חשבון הבנק.

Première diffusion : 7 mai 2015

משולש רומנטי

S2 E4 משולש רומנטי

שלום ומני קונים בשוגג אופניים גנובות ומסתבכים עם המשטרה בעוד גידי מוצא עבודה חדשה במפעל צבעים. בתוך כך פרוספר וליליאן מסייעים לפיטוסי הערירי למצוא בת זוג ראויה, מה שמוביל לקומדיית טעויות מטורפת.

Première diffusion : 21 mai 2015

מלחמת הכוכבות

S2 E5 מלחמת הכוכבות

פרוספר מעסיק פועל ערבי בשיפוץ בית הכנסת ומסתבך עם הרבנות בעיר. חנה פינצטה המעריצה הנלהבת של עופרה חזה מכריזה מלחמה על מעריצי ירדנה ארזי בעוד ויטלי ופרידה נאלצים להשגיח על סבתא מיזולדה בימי החנוכה.

Première diffusion : 28 mai 2015

המורה הפרטי

S2 E6 המורה הפרטי

מני קונה מויטלי אפרוחים לשעשוע מאחורי גבו של פרוספר, שעסוק באותה עת עם שלום ששוב מזניח הלימודים. מבצע הארטיק חינם של ויטמן משגע את כל השכונה, כאשר חנה וממוקה חוברים יחד בכדי לעקוץ את חברת השלגונים.

Première diffusion : 4 juin 2015

רפורט

S2 E7 רפורט

פרוספר הופך עולמות בנסיונות לבטל את הרפורט שקיבל בעוד שלום שמתנדב למשמר האזרחי מצוות דווקא לשוטר שמילא הרפורט. דדה נתפס על חם פורץ לדירת אסייג ופונה לליבו של פרוספר שחס עליו והוא גומל לפרוספר בדרך מקורית.

Première diffusion : 11 juin 2015

פורים שמח

S2 E8 פורים שמח

המלחמה השנתית בין פרוספר וליליאן על משלוחי המנות המוגזמים משנה כיוון כאשר מתגלה כי מגילת אסתר הנדירה של פרוספר נגנבה. שלום מנסה לפצוח בקריירת שירה בעוד גידי עושה הכל בכדי להשיג את הפרס בתחרות התחפושות השנתית.

Première diffusion : 18 juin 2015

שוחט

S2 E9 שוחט

מרסל מנסה לטרפד לפרוספר את רשיון השחיטה שהוא קרוב להשיג. שלום מתעמת עם המורה לספורט הזעפן שמכין את נבחרת בית הספר לתחרות אתלטיקה מול בית הספר של מני, בעוד שממוקה ההיפוכונדר משוכנע כי הוא לקה במחלת לב קשה.

Première diffusion : 25 juin 2015

מכתב שרשרת

S2 E10 מכתב שרשרת

ליליאן עושה מאמצים להפיץ מכתב שרשרת מלחיץ במיוחד שקיבלה בדואר. שלום נכנס לנעליו של יהודה ברקן ועורך סדרת מתיחות לדיירי השכונה, מה שמעורר בלגאן אדיר ואת זעמו של פרוספר.

Première diffusion : 2 juillet 2015

שיעור נהיגה

S2 E11 שיעור נהיגה

גידי מתמודד עם קוקו על אותה משרה כמחלק דואר, ומנסה למנוע ממנו להשיג רשיון נהיגה המתחייב למילוי התפקיד. שלום מסתבך במבצע ההתרמה השנתי של בית הספר, בעוד שמרסל משתגע מטרנד החימצון שהגיע לעיר...

Première diffusion : 9 juillet 2015

בר מצווה

S2 E12 בר מצווה

פרוספר ולילאן נכנסים לעימות חזיתי סביב התעקשותה לאפות את העוגיות לכבוד בר המצווה של ששי חלבי. חנה מתאהבת במוכר השטיחים הפרסי, בעוד שארזו שנכנסה לחודש תשיעי משגעת את ממוקה.

Première diffusion : 16 juillet 2015

ליל הסדר

S2 E13 ליל הסדר

בצל ההכנות לליל הסדר שלום מקליט הופעת בידור על קלטת בכדי לפרוץ לתודעה. ויטלי ושליקו נלחמים ביניהם על שם מי ייקרא הנכד החדש בעוד שחנה מוצאת אהבה חדשה, ומשפ' אסייג המורחבת נחשפת לראשונה סביב שולחן הסדר.

Première diffusion : 23 juillet 2015