Saison 3

13 épisodes

(8 h 40 min)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Filtrer

Saison 1

Saison 2

Saison 3

Saison 4

Saison 5

Épisodes

Modifier ma progression
שלום מתקרב אל הדת

S3 E1 שלום מתקרב אל הדת

פרק הפתיחה של העונה השלישית של "שנות ה-80" מפתיע אותנו עם התקרבות של שלום אל הדת, עם החלטתו של פרוספר לעבור דירה ועם הקרב על ניהול המכולת של ממוקה.

Première diffusion : 25 mai 2017

תצא בחוץ

S3 E2 תצא בחוץ

על רקע הטירוף הארצי סביב תופעת אורי גלר, פרוספר מטיל פצצה כאשר מכריז כי הוא הולך על קריירה של מוהל. ליליאן מצידה מזעיקה את אחיה מרדוש הידעוני בכדי שיטיל כישוף שיוציא את מורדי מהדירה ואגב כך יקרא תיגר על אורי גלר.

Première diffusion : 25 mai 2017

מבצע משה

S3 E3 מבצע משה

מה קרה כשממוקה ראה עולה אתיופי לראשונה בחייו?

Première diffusion : 1 juin 2017

מלחמת כבלים

S3 E4 מלחמת כבלים

מלחמת עולם נפתחת כאשר פנסו העבריין מהשוק משתלט על עסק הכבלים של חלבי ומקים תחנת שידור במקום מפתיע. שלום הנלהב מתכונן לאודישן לפינה בתכנית הטלוויזיה של גבי גזית כשבאותו זמן סיני הגיס נאבק בגנבי השסק מהגינה שלו.

Première diffusion : 7 juin 2017

כי תבוא

S3 E5 כי תבוא

פרוספר מתחיל לפקוד את בית הכנסת של העדה הגרוזינית לאחר ששלטונות הג"א סגרו בצו את בית הכנסת השכונתי. חלבי ואישתו חיה חווים משבר חריף בנישואין, ושלום מפתח חרדת נשירת שיער לאחר שסופג הערה מעליבה מצד בחורה.

Première diffusion : 16 juin 2017

נעולים

S3 E6 נעולים

בעקבות חלום מפחיד פרוספר מחדש נדר ישן ממרוקו ואוסר על בני המשפחה לצאת מהבית בעשירי בטבת. שלום מתאהב קשות בבחורה יפהפייה ממשפחה מפוקפקת בעוד קוקו ופרדי שוברים את הראש בניסיונות לפצח אגוז קוקוס.

Première diffusion : 21 juin 2017

חמסין

S3 E7 חמסין

סיני ובבר פותחים במשותף חנות כלי בית ומסתבכים במכירת סחורה פגומה. קוקו עושה חיל בעבודה החדשה במפעל סירים בעוד מרסל הספר מתקין אצלו את המזגן הראשון בעיר ונחרד כשהלקוחות מגיעים להתקרר במקום להסתפר.

Première diffusion : 29 juin 2017

השבעה

S3 E8 השבעה

פרוספר מתבשר כי אחותו סעדה ממרסיי נפטרה בגיל מופלג ומחליט לקיים את מנהג השבעה אצלו בדירה. גידי מתחיל עבודה חדשה כמשווק קסוטו ומסתבך בתרמית גדולה בעוד סיני ובבר מתמודדים עם פריצה לחנות כלי הבית.

Première diffusion : 6 juillet 2017

מיס טירת הכרמל

S3 E9 מיס טירת הכרמל

עימות קשה פורץ בין פרוספר וגידי לאילנה לאחר שזו מודיעה על כוונתה להשתתף בתחרות מלכת היופי הראשונה של טירת כרמל. סיני ובבר נותני החסות סוחטים את המארגנים בכדי שיתנו לשלום את ההנחייה של התחרות ומקבלים ממנו פיצוי הולם.

Première diffusion : 13 juillet 2017

עכבר בבית

S3 E10 עכבר בבית

פרוספר מתחיל לעבוד כנהג הסעות ומתכחש לבעיית הרוורסים החמורה שלו. ממוקה וויטלי נלחמים במרץ בעכבר סורר שמאיים לכרסם להם את המכולת בעוד שלום מנסה להפוך לבאדי בילדר ומתמכר למשקולות ולאבקות פרוטאין.

Première diffusion : 20 juillet 2017

ג'וקים

S3 E11 ג'וקים

משפחת עובדיה מתפנה מהדירה בעקבות ריסוס נגד מקקים. שלום פוצח בקריירה מפוארת של מורה פרטי לגיטרה בעוד חלבי מרחיב את עסק הכבלים לקרוואנים של יוצאי אתיופיה ומגלה שגם שם למדו דבר או שניים על התחברות פיראטית.

Première diffusion : 27 juillet 2017

מסיבת סיום

S3 E12 מסיבת סיום

שלום נכנס לעימות חזיתי מול המנהלת שמאיימת לבטל את מסיבת סיום יב' בה הוא אמור לככב. ליליאן מצידה משקיעה בהכנת גבינת הלבאנה המסורתית למורת רוחו של פרוספר בעוד מלחמות המים של שבועות מאיימות על התסרוקת של מורדי.

Première diffusion : 27 juillet 2017

רצים לדירה

S3 E13 רצים לדירה

חלום הדירה החדשה מתרחק בעקבות חוב לעמידר ולכן ליליאן נאלצת לחזור ולעבוד בקונדיטוריה של פיטוסי המפוקפק. שלום שמנסה לסייע כלכלית מתחיל לעבוד עם חלבי במכירת אבטיחים בעוד גידי משתעבד למערכת הסטריאו החדשה שקנה.

Première diffusion : 8 mars 2017