Saison 2

23 épisodes

(19 h 10 min)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Filtrer

Saison 1

Saison 2

Saison 3

Saison 4

Saison 5

Saison 6

Saison 7

Saison 8

Épisodes

Modifier ma progression
לגעת בשמיים - חלק א'

S2 E1 לגעת בשמיים - חלק א'

הם פיקדו על החיל הטוב בעולם והובילו מבצעים עוצרי נשימה. מפקדי חיל האוויר מדברים על הגיחות למדינות אויב, החיסולים בשטחים, ההצלחות והכישלונות.

Première diffusion : 16 avril 2018

לגעת בשמיים - חלק ב'

S2 E2 לגעת בשמיים - חלק ב'

חלקו השני של הסרט. הם פיקדו על החיל הטוב בעולם והובילו מבצעים עוצרי נשימה. מפקדי חיל האוויר מדברים על הגיחות למדינות אויב, החיסולים בשטחים, ההצלחות והכישלונות.

Première diffusion : 23 avril 2018

דלת ברזל אחת

S2 E3 דלת ברזל אחת

שישה ישראלים מוצאים את עצמם לכודים בשגרירות ישראל בקהיר, כשרק דלת ברזל אחת מפרידה בינם לבין מאות אלפי מפגינים זועמים. לראשונה בטלוויזיה, ראש הממשלה, ראש השב"כ וראש המוסד חושפים את אירועי הלילה הדרמטי.

Première diffusion : 26 avril 2018

שנים של געגוע - חלק א'

S2 E4 שנים של געגוע - חלק א'

הן היו נערות בנות 16 שפתחו את הלב וקיבלו ילדים בלי בית שעבורם הן הפכו למשפחה. יום אחד נלקחו הילדים, מבלי שאיש חשב על האמהות הקטנות. אחרי שנים של געגוע הן יוצאות לחפש אותם.

Première diffusion : 9 mai 2018

שנים של געגוע - חלק ב'

S2 E5 שנים של געגוע - חלק ב'

חלקו השני של סיפורן של הנערות בנות ה- 16 שפתחו את הלב וקיבלו ילדים בלי בית שעבורם הן הפכו למשפחה. יום אחד נלקחו הילדים, מבלי שאיש חשב על האמהות הקטנות, ואחרי שנים של געגוע הן יוצאות לחפש אותם

Première diffusion : 16 mai 2018

אשת סוד

S2 E6 אשת סוד

עליזה מגן, האישה שהגיעה לדרגה הכי גבוהה במוסד, מדברת על נשים במקום הסודי מכולם. על במבצעים מסוכנים בארצות אויב, לכידת אייכמן, והתמודדות אישית בלתי פוסקת במהלך מילוי תפקידי מפתח, ביניהם המשנה לראש המוסד

Première diffusion : 23 mai 2018

מלחמת הצפון

S2 E7 מלחמת הצפון

איך תיראה המלחמה הבאה? האם ישראל ערוכה? יצאנו לבדוק איך הצליחו האיראנים להתיישב בגבול ישראל ואיך הצליח החיזבאללה להתחמש בטילים מדויקים וכבדים? האם תושבי הצפון מוגנים או שההנהגה הישראלית נרדמה בשמירה?

Première diffusion : 28 mai 2018

שובר שתיקה

S2 E8 שובר שתיקה

מאיר אטינגר, נכדו של הרב כהנא והיעד מספר אחת של השב"כ בראיון ראשון ובלעדי. על הסבא, על המעצר המנהלי ועל המרחק בין ימין ושמאל.

Première diffusion : 4 juin 2018

פוטו רצח

S2 E9 פוטו רצח

שוטר שמחליף זהות, סוכן שמתחזה לאוליגרך. פענוח לעיני המצלמות של רצח מסתורי.

Première diffusion : 11 juin 2018

נושא: הלפיד

S2 E10 נושא: הלפיד

תוכנית התחקירים בהגשת אסף ליברמן חוזרת עם תחקיר של בן כספית: איך הפך יאיר לפיד תוך שש שנים ממגיש טלוויזיה למועמד לראשות הממשלה? התכנית הסודית להקמת מפלגה, הדיקטטורה ביש עתיד, והחברים שנטש בדרך.

Première diffusion : 7 novembre 2018

דרמה בלב ים - חלק א'

S2 E11 דרמה בלב ים - חלק א'

לראשונה בטלוויזיה כל הפרטים על סיפור תפיסתה של קרין איי אוניית הנשק שאיימה על ישראל ועל רגעי הדרמה שכמעט וחיסלו את המבצע.

Première diffusion : 14 novembre 2018

דרמה בלב ים - חלק ב'

S2 E12 דרמה בלב ים - חלק ב'

לראשונה בטלוויזיה כל הפרטים על סיפור תפיסתה של קרין איי אוניית הנשק שאיימה על ישראל ועל רגעי הדרמה שכמעט וחיסלו את המבצע.

Première diffusion : 21 novembre 2018

התיק שלהם

S2 E13 התיק שלהם

סיפורם של הסניגורים הפליליים: הם מגינים על הפושעים הכי גדולים וחיים בצילו של הפחד מלקוח בלתי מרוצה. קרועים בין החובה המקצועית לבין המצפון וערכים אנושיים בסיסיים. האם הכסף הגדול שווה את המחיר האישי?

Première diffusion : 9 décembre 2018

תג מחיר

S2 E14 תג מחיר

עו״ד ניצנה דרשן לייטנר, מנהלת מתוך משרד אחד קטן, מלחמה בארגוני הטרור ובאירן. שדה הקרב הוא בתי משפט ברחבי העולם, ותביעות ענק שהיא מגישה, מצליחות לגרום להם לשלם פיצויים של מאות מיליוני דולרים.

Première diffusion : 5 décembre 2018

פלונטר בעזה

S2 E15 פלונטר בעזה

פרויקט מיוחד. הפעם בזמן אמת נשאל את השאלות שאף מנהיג עדין לא מצא להן תשובה: איך הפכה רצועת עזה לבעיה הביטחונית הגדולה של מדינת ישראל? האם ישראל איבדה את כוח ההרתעה? והאם צבא האף 35 רלוונטי מול החמאס?

Première diffusion : 12 décembre 2018

פריצה בלב טהראן - חלק א'

S2 E16 פריצה בלב טהראן - חלק א'

שש שעות ו-29 דקות היו לסוכני המוסד כדי לקחת את ארכיון הגרעין האיראני ולהימלט לפני שטהראן מתעוררת, מגלה מה עשו לה מתחת לאף ופותחת במצוד נרחב. פרוייקט מיוחד - ארכיון הגרעין חושף בכתובים, בתמונות ובמסמכים איך הונתה איראן במשך שנים את העולם כולו והמשיכה במירוץ הכי חשוב לה - המירוץ להשגת פצצת גרעין.

Première diffusion : 17 décembre 2018

פריצה בלב טהראן - חלק ב'

S2 E17 פריצה בלב טהראן - חלק ב'

החלק השני בפרויקט המיוחד על המלחמה נגד הגרעין האיראני. שש שעות ו-29 דקות היו לסוכני המוסד כדי לקחת את ארכיון הגרעין האיראני ולהימלט לפני שטהראן מתעוררת, מגלה מה עשו לה מתחת לאף ופותחת במצוד נרחב. פרוייקט מיוחד - ארכיון הגרעין חושף בכתובים, בתמונות ובמסמכים איך הונתה איראן במשך שנים את העולם כולו והמשיכה במירוץ הכי חשוב לה - המירוץ להשגת פצצת גרעין.

Première diffusion : 24 décembre 2018

הודאה בכל מחיר - חלק א'

S2 E18 הודאה בכל מחיר - חלק א'

איך הצליחה המשטרה לשלוח חף מפשע אל הכלא? הכירו את שיטת מיסטר ביג השנויה במחלוקת, ואת סיפורו של סלומון רדאי שזוכה מכל אשם לאחר 4.5 שנות מעצר.

Première diffusion : 7 janvier 2019

הודאה בכל מחיר - חלק ב'

S2 E19 הודאה בכל מחיר - חלק ב'

איך הצליחה המשטרה לשלוח חף מפשע אל הכלא? הכירו את שיטת מיסטר ביג השנויה במחלוקת, ואת סיפורו של סלומון רדאי שזוכה מכל אשם לאחר 4.5 שנות מעצר.

Première diffusion : 14 janvier 2019

אחד נגד כולם

S2 E20 אחד נגד כולם

"אם תהיה עכשיו מלחמה, מלחמת יום כיפור תהיה טיול לידה" נביא הזעם מדבר. האלוף במיל. יצחק בריק עם הדו"ח שקובע: צה"ל לא מוכן למלחמה הבאה. בראיון מיוחד הוא מסביר מדוע יצא בחודשים האחרונים נגד צמרת הצבא ומפקדי השטח, ומדוע הוא חושב שהרמטכ"ל נכשל בתפקידו.

Première diffusion : 21 janvier 2019

נשואות לשב"כ

S2 E21 נשואות לשב"כ

בעיצומה של האינתיפאדה ה-1, בראשית פעולות תג המחיר, הגיע לקרית ארבע בחור שונה בנוף. ריקי איל התאהבה בו מיד. שלוש שנים תמימות חיו חיים רגילים עד שהתגלה הסוד. בעלה סוכן שב"כ שמרגל אחרי הקרובים לה ביותר.

Première diffusion : 28 janvier 2019

ממלחמה לשלום

S2 E22 ממלחמה לשלום

דוד מידן השתתף במאות מבצעים של המוסד אבל זה היה המבצע של חייו. האיש שרקם את עסקת שליט, מספק הצצה אל הדרמה שמאחורי הקלעים של העסקה, חלופת האס.אמ.אסים עם ראשי החמאס, החשש לחייו של גלעד, הרגע שבו ראה אותו לראשונה והדרמה במסוק בדרכו לישראל.

Première diffusion : 4 février 2019

מוות בסימן שאלה

S2 E23 מוות בסימן שאלה

בלילה חורפי אחד לפני 12 שנה רכב התנגש בעץ בכניסה למושב בית שקמה שבדרום. ניר חניה, הצעיר שישב במושג הנהג, נהרג. סיפור עצוב, אבל לכאורה פשוט. אלא ששורה של ממצאים מעלה לא מעט סימני שאלה סביב האירוע הזה, שמערערים על עצם הקביעה של המשטרה שמדובר רק בתאונה. זמן אמת עם התחקיר המלא וגילוי דרמטי על הלילה המסתורי.

Première diffusion : 18 février 2019