Saison 3

22 épisodes

(18 h 20 min)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Filtrer

Saison 1

Saison 2

Saison 3

Saison 4

Saison 5

Saison 6

Saison 7

Saison 8

Épisodes

Modifier ma progression
יהלום שחור

S3 E1 יהלום שחור

הסיפור הלא ייאמן על הרשת שעקפה את כל מעגלי האבטחה בנמלי התעופה והבריחה לישראל סמים במיליוני דולרים. איך עבדה השיטה ואיך הפך ה"יהלום השחור" מסוכן שב"כ למבריח סמים

Première diffusion : 9 juillet 2019

בכוונה תחילה

S3 E2 בכוונה תחילה

זמן אמת חוזרת לרצח האכזרי של תהילה נגר, בוחנת את שורת המחדלים עד לסגירת עסקת טיעון בפרשה, ומלווה את המשפחה ששנים אחרי מסרבת לקבל את הדין ויוצאת לקרב על הצדק.

Première diffusion : 16 juillet 2019

הקצב מחאן יונס

S3 E3 הקצב מחאן יונס

קוראים לו הקצב מחאן יונס בגלל שרצח במו ידיו משתפי פעולה עם ישראל, בכלא הישראלי הוא היה מנהיג אסירים קר ולא מתפשר, וכשהשתחרר בעסקת שליט, חזר לעזה והפך למנהיג הבלתי מעורער של החמאס. מי הוא יחיא סינוואר.

Première diffusion : 23 juillet 2019

האיש שפיצח את הלוטו

S3 E4 האיש שפיצח את הלוטו

המתמטיקאי סטפן מנדל, יהודי ניצול שואה, הצליח לפצח את נוסחת הלוטו ולזכות בו 14 פעמים. הוא גם הסתבך רשויות המס ונאלץ לברוח מהארץ. סיפורו של אדם שהצליח לנצח את הלוטו, אבל לא מצליח לנצח את הגעגוע למולדת.

Première diffusion : 30 juillet 2019

המצוד אחר סודות החמאס - חלק א'

S3 E5 המצוד אחר סודות החמאס - חלק א'

כך נראה המצוד של המוסד הישראלי במטרה לחסל את לשכת הבינוי של חמאס. כבר שנים מכירים בישראל את מנגנון הברחת הנשק לעזה שהופעל על ידי מה שמכונה "חמאס חו"ל" ופעל בחסות איראנית. אבל מידע מודיעיני שהצטבר במוסד בשנים האחרונות הצביע על תופעה חדשה קטלנית הרבה יותר: "לשכת הבינוי של חמאס". מאחורי השם ההסתדרותי הזה עומד מנגנון שרוב אנשיו שוחררו בעיסקת שליט, הוא פועל מטורקיה ותכליתו ייצור נשק שובר שוויון למערכה עם ישראל. מדובר בצוללות, רחפני תקיפה וטילים עוקפי כיפת ברזל.

Première diffusion : 6 novembre 2019

המצוד אחר סודות החמאס- חלק ב'

S3 E6 המצוד אחר סודות החמאס- חלק ב'

ך נראה המצוד של המוסד הישראלי במטרה לחסל את לשכת הבינוי של חמאס. כבר שנים מכירים בישראל את מנגנון הברחת הנשק לעזה שהופעל על ידי מה שמכונה "חמאס חו"ל" ופעל בחסות איראנית. אבל מידע מודיעיני שהצטבר במוסד בשנים האחרונות הצביע על תופעה חדשה קטלנית הרבה יותר: "לשכת הבינוי של חמאס". מאחורי השם ההסתדרותי הזה עומד מנגנון שרוב אנשיו שוחררו בעיסקת שליט, הוא פועל מטורקיה ותכליתו ייצור נשק שובר שוויון למערכה עם ישראל. מדובר בצוללות, רחפני תקיפה וטילים עוקפי כיפת ברזל.

Première diffusion : 13 novembre 2019

לפצח את השטן

S3 E7 לפצח את השטן

הצצה ראשונה לחדרי החקירה של השב"כ באחד הרגעים המסקרנים מבחינת הארגון בעשורים האחרונים. זה קרה בשנת 2001 כשאחרי שורה של חשודים בטרור מתייצבת מול החוקרים: חשודה בטרור. אישה. אמנה מונא, חשודה שפיתתה והובילה לרציחתו של הנער אופיר רחום. תחילה זלזלו בשב"כ במחבלת הזו, חשבו שהיא תישבר במהירות, אבל היא הפתיעה שוב ושוב. חוקרי השב"כ שהובילו את החקירה הזו משחזרים מחר מול המצלמה שלנו שורה של שיטות חקירה מתוחכמות שפשוט התנפצו מול קור הרוח של אמנה מונא שלמרבה התדהמה המשיכה במשחקי הפיתוי שלה גם מול החוקרים.

Première diffusion : 20 novembre 2019

מסע חייהם

S3 E8 מסע חייהם

סיפורו המפתיע של זיו גרשוני, אחד מהלוחמים הבולטים של השייטת, מי שידע על בשרו עבר כואב כנער עבריין וסלל לעצמו עתיד מבטיח, כנגד כל הסיכויים. כיום, הוא מנסה ליישם זאת כמנטור בפנימייה לנוער בסיכון שהקים בשם ''נירים'', במטרה לתת לאותם צעירים הזדמנות לחזור למסלול. כפר הנוער הטיפולי-אתגרי ''נירים'' הקרוי על שמו של לוחם שייטת 13, רס"ל ניר קריצ'מן, ממוקם בצפון הארץ. מאחורי היוזמה להקמתו והנצחת שמו של ניר, עומדים אביו פניאל וגרשוני, שניר היה חייל שלו ונהרג במהלך אחד המבצעים.

Première diffusion : 27 novembre 2019

ההחמצה הגדולה

S3 E9 ההחמצה הגדולה

לשב"כ הגיעה ידיעת זהב, מטוסי חיל האוויר כבר היו מעל המטרה, דקות לפני שישראל חיסלה את כל צמרת החמאס בעיצומה של תקופת הפיגועים השתנו הפקודות - מה קרה באותו יום דרמטי בעזה.

Première diffusion : 4 décembre 2019

כוח כאילו

S3 E10 כוח כאילו

סיפורה של היחידה הקרבית שלא שמעתם עליה, ולא במקרה. עדויות מצמררות של חיילים ששירתו ביחידה שהוקמה בשלהי האינתיפדה כדי לעצור מבוקשים ולמנוע הפגנות, והיום מערכת הביטחון מתנערת מהם ומכחישה את קיומה.

Première diffusion : 11 décembre 2019

ארץ הילדים האבודים - חלק א'

S3 E11 ארץ הילדים האבודים - חלק א'

שישה ילדים נעלמו מבתיהם בגוש דן בשנים 81 עד 83, והמשטרה מעולם לא הצליחה לפענח את התעלומה. זמן אמת חוזרת אל אחת התקופות האפלות במדינת ישראל, בה ילדים נעלמו לאור יום לבלי שוב, כאילו בלעה אותם האדמה.

Première diffusion : 1 janvier 2020

ארץ הילדים האבודים - חלק ב'

S3 E12 ארץ הילדים האבודים - חלק ב'

שישה ילדים נעלמו מבתיהם בגוש דן בשנים 81 עד 83, והמשטרה מעולם לא הצליחה לפענח את התעלומה. זמן אמת חוזרת אל אחת התקופות האפלות במדינת ישראל, בה ילדים נעלמו לאור יום לבלי שוב, כאילו בלעה אותם האדמה

Première diffusion : 8 janvier 2020

ים של סודות - חלק א'

S3 E13 ים של סודות - חלק א'

זמן אמת בפרויקט מיוחד בן שני חלקים על אחד המבצעים הנועזים, המורכבים והממושכים ביותר של המוסד בשנות ה80, להעלאת יהודי אתיופיה לישראל. ארוס היה כפר נופש מפואר בפורט סודן, לחופו של הים האדום, עם ריף אלמוגים מרהיב ושקיעות חלומיות. עלוני הפרסום שהופצו בסוכנויות הנסיעות באירופה, תיארו מקום אקזוטי המשלב נוף מדברי, חופים חוליים ושוניות אלמוגים מרהיבות, כולל ספינות שטבעו מול חופי מזרח אפריקה — אותן יכלו לחקור חובבי צלילה. אף אחד מהתיירים שפקדו את אתר החופשות הקסום שבסודן, לא תיאר לעצמו שכפר הנופש הפסטורלי, אתרי הצלילה והמדריכים המסוקסים – הם לוחמי מוסד, ושכל הכפר הוא למעשה מתקן חשאי של המודיעין הישראלי, ששימש לסדרת פעולות להעלאת יהודי אתיופיה לארץ. איש מהם לא ידע שהם בעצם ניצבים בסיפור כיסוי של מבצע חשאי של המוסד הישראלי. לפרויקט הפנטזיונרי הזה קראו "מבצע אחים" והוא נערך בתחילת שנות השמונים, כחלק מהפרויקט החשאי להעלאת יהודי אתיופיה תחת סיפור כיסוי, מהמוצלחים ביותר בתולדות המוסד. הוא נמשך כחמש שנים, עד שהמוסד נאלץ לפנות את הכפר.

Première diffusion : 15 janvier 2020

ים של סודות - חלק ב'

S3 E14 ים של סודות - חלק ב'

חלקו השני של הפרויקט על המבצע הנועז והמורכב של המוסד להעלאת יהודי אתיופיה לישראל בשנות ה80. חלק ב': הדרמה על החוף - סיפור הכיסוי עומד להתגלות והצבא מקיף את סוכני המוסד וחיילי השייטת עם נשק שלוף. מבצע החילוץ: בשלב מסוים הסודנים עלו על המזימה, הסוכנים שהיו בסכנת חיים מיידית נאלצו לנטוש את הכפר, מטוסי הרקולס נוחתים באמצע המדבר הסודני כדי לחלץ מהמקום את סוכני המוסד.

Première diffusion : 22 janvier 2020

מחיר הבריחה

S3 E15 מחיר הבריחה

כדורגלן נבחרת ישראל שפגע בארי נשר וברח מדבר לראשונה.

Première diffusion : 27 janvier 2020

לב פתוח

S3 E16 לב פתוח

עשרות אנשים בישראל עוברים מדי יום ניתוח לב. למרות הטכנולוגיות המתקדמות והניסיון הרב שנצבר זה אחד הניתוחים שעדיין נחשב מסובך ומעורר חרדה לא קטנה. אבל מסתבר שבשנים האחרונות פחות ופחות רופאים פונים לתחום. בגלל המשכורות הנמוכות שמאלצות אותם להשלים הכנסה בדרכים יוצאות דופן והמחיר האישי שדורש התחום הספציפי הזה. מצלמות זמן אמת ליוו ימים ארוכים את המחלקה לניתוחי לב בבית החולים שיבא בתל השומר ובבית החולים פוריה, והרופאים שם פתחו את הלב.

Première diffusion : 3 février 2020

סופו של הנסיך האיראני

S3 E17 סופו של הנסיך האיראני

שחזור טלוויזיוני ראשון של מבצע החיסול של קאסם סולימאני - הגנרל האיראני שנחשב לאויב המר של ישראל. קאסם סולימאני היה הסיוט של ישראל וארצות הברית. מפקד כוח אל קודס האיראני, האיש שהחליט להקיף את ישראל מכל הצדדים, שלא פחד לתקוף את הכוחות האמריקנים בעיראק, ולבצע מתקפת טילים על סעודיה. רבים ראו בו את הנשיא הבא של איראן. בישראל ובארצות הברית עקבו אחרי כל תנועה שלו, והוא הפך ליעד מספר אחת. במשך שנה וחצי תכננו לחסל אותו. בלילה אחד כשיצא מנמל התעופה של בגדד הגיחו מן האוויר שני מל"טים אמריקנים שהפציצו את מכוניתו. קאסם סולימאני חוסל. הוא זוהה על פי הטבעת שעל ידו.

Première diffusion : 10 février 2020

סכנה ברורה ומיידית

S3 E18 סכנה ברורה ומיידית

המבצע לפגיעה בפרוייקט דיוק הטילים של החיזבאללה- האנשים מאחורי המבצע החשאי מדברים לראשונה.

Première diffusion : 17 février 2020

אמהות תחת אש

S3 E19 אמהות תחת אש

סיפורן של האימהות בעוטף עזה. איך מתפקדים כשהכל מתפרק מבפנים. הפחדים, רגשות האשמה, ההקפצה מהמיטות באזעקות, שאלות הילדים והלב הדופק בדרך אל הגן. זמן אמת על החיים של האימהות בתוך מציאות בלתי אפשרית.

Première diffusion : 24 février 2020

דוח מלחמה

S3 E20 דוח מלחמה

Première diffusion : 30 mars 2020

חלומות נשברים

S3 E21 חלומות נשברים

Première diffusion : 6 avril 2020

סינדרום בני-ברק

S3 E22 סינדרום בני-ברק

Première diffusion : 13 avril 2020